GYIK

A gyűjteménnyel kapcsolatos általános kérdések

A kiadvány egy 60 részből álló könyvsorozat, melynek minden kötete egy-egy jelentős filozófus munkásságának és elképzeléseinek vagy egy filozófiai irányzatnak a bemutatásával foglalkozik.

A sorozat terveink szerint 60 részből áll – de a kiadó fenntartja magának a jogot a sorozat hosszának megváltoztatására. Ha ilyen döntés születik, azonnal jelezni fogjuk itt, a honlapunkon.

Az első szám 2022. március 1-én, a második 2022. március 15-én, a harmadik március 29-én jelenik meg. A negyedik szám 2022. április 12-i megjelenését követően mindig hetente, keddenként jelenik meg újabb lapszám.
A kötetek megjelenési listája itt található.

Ide kattintva a felsorolásban megtekinthető a kötetek rövid tartalma és megjelenésük időpontja is.

Keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 06/1-510-0023-as telefonszámon vagy e-mailben a filozofia@suvet.hu e-mail címen. Mindenképpen küldj nekünk egy fotót a könyv hibájáról/sérüléséről!

Előfizetésre vonatkozó kérdések

Előfizetőként nem maradsz le egyetlen lapszámról sem. A köteteket ingyen házhoz szállítjuk, és a küldeményeid csak az átvételt követő két hétben kell kifizetned!
A kötetek árából a második számtól kezdve lapszámonként 200 Ft kedvezményt adunk, sőt, ha a megrendeléssel egyidőben vállalod, hogy a számláidat nem csekken, hanem online fizetéssel rendezed, küldeményenként további 100 Ft kedvezményt biztosítunk.
Az előfizetésed bármikor lemondhatod.

Nem. Előfizetéseket csak csak korlátozott ideig, 2022. június 30-ig tudunk fogadni. Ezt követően előfizetni már nem lehet, de a megjelent kötetek utánrendelésben megvásárolhatók.
Ha előfizetésed április 7. és 17. között, a Glamour-napok keretében, érvényes kuponkód megadásával adod le, a sorozat 5. számát ingyen kapod meg!

Ha előfizetésed április 7. és 17. között, a Glamour-napok keretében, érvényes kuponkód megadásával adod le, a sorozat 5. számát ingyen kapod meg!

A legegyszerűbb, ha a honlapunkon található előfizetési űrlapot használod.
Ha már vásároltál a megjelent kötetek közül, akkor elküldheted nekünk az első számokban található megrendelőszelvényt is – ennek a postaköltségét mi álljuk!
Emellett e-mailben (filozofia@suvet.hu) vagy telefonon (06/1-510-0023) is előfizethetsz.
Ha kérdésed is lenne, akkor felkeresheted az ügyfélszolgálatunkat a filozofia@suvet.hu e-mail címen vagy a -as telefonszámon, ahol a megrendelés rögzítése mellett vagy előtt választ adunk a kérdéseidre is.

Ha az első számtól fizettél elő, az első csomagban az 1. és 2. számot küldjük. A második csomagodban a 3. és 4., a harmadikban pedig az 5., 6., 7. és 8. számot találod.
Ha a második számtól fizettél elő, az első csomagban a 2., 3. és 4. számot küldjük. A második csomagodban a 5., 6., 7., és 8. számot találod.
Ha a harmadik számtól fizettél elő, az első csomagban a 3., és 4. számot küldjük, a második csomagodban a pedig a 5., 6., 7. és 8. számot találod.
Ha a negyedik számtól fizettél elő, az első csomagban a 4. és 5. számot küldjük, a második csomagodban pedig a 6., 7. és 8. számot találod.
Ha az ötödik számtól fizettél elő, az első csomagban az 5., 6., 7. és 8. számot küldjük.
A 9. számtól kezdve minden küldeményben négy kötetet küldünk majd Neked, 9.160 Ft értékben.
Minden csomagban megtalálhatod a befizetéséhez felhasználható csekket – ha a megrendeléskor a csekkes fizetési módot választottad – és a számlát – ha papíralapú számlázást kértél, vagy nem adtad meg nekünk az e-mail címedet.
A számlákat e-mailben, az előfizetői csomag kiküldése előtt 1-2 nappal küldjük el Neked a Számlázz.hu rendszerén keresztül.

Előfizetői küldeményeidet négyheti rendszerességgel fogjuk postázni. A pontos csomagküldés feltétele, hogy megkapott csomagod számláját időben, az átvételt követő 14 napon belül rendezd.
Igaz, akkor sem kell nagyon aggódnod, ha késve fizetsz – ilyenkor egyszerűen csak 2 hét késéssel kapod a következő csomagodat. (És valószínűleg kapsz tőlünk egy emlékeztető levelet is arról, hogy nem kaptuk meg a befizetésedet.) Ha lemaradásod zavar, jelezd ügyfélszolgálatunkon, és keresünk megoldást.

Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a filozofia@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-510-0023-as telefonszámon.

Keresd fel ügyfélszolgálatunkat a filozofia@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-510-0023-as telefonszámon.
Mindenképpen küldj egy fotót a hibáról/sérülésről a filozofia@suvet.hu e-mail címre! Köszönjük!

Írj egy levelet a filozofia@suvet.hu e-mail címre, vagy keresd fel ügyfélszolgálatunkat telefonon a 06/1-510-0023-as számon.

Írj egy e-mailt a filozofia@suvet.hu címre, vagy jelezd nekünk az elofizetes.suvet.hu oldalon keresztül vagy telefonon a 06/1-510-0023-as telefonszámon.
Ha a szállítás alatt lévő küldeményedre már nem tartasz igényt, jelezd a futárnak, hogy nem kéred a csomagot – a küldemény visszaérkezése után leállítjuk az előfizetésed.
Ha átvetted a legutóbbi küldeményed, de azt már nem szeretnéd kifizetni, az átvételt követő 14 napban visszajuttathatod nekünk a következő címre: Suvet Kft. 1171, Budapest, Pesti út 474.
Fontos, hogy ebben az esetben a visszaküldés költségét neked kell kifizetned! A csomag megérkezése után leállítjuk az előfizetésed.

A küldeményt a Suvet Kft. részére küldheted vissza a 1171, Budapest, Pesti út 474-es címre.
Fontos, hogy ilyen esetben a visszaküldés költségét neked kell kifizetned!

Már megjelent számok utólagos megvásárlása

Keresd fel honlapunk Utánrendelés menüpontját, vagy add le megrendelésedet ügyfélszolgálatunkon az filozofia@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-510-0023-as telefonszámon.
Utánrendeléskor először ki kell fizetned a megrendelt kötetek árát és a szállítási díjat (ez négy kötetenként 799 Ft); a küldeményt ezt követően postázzuk.
Ilyenkor tehát előre kell fizetned – bankkártyával, csekken vagy átutalással; ha ez utóbbit választod, a közleményben mindenképpen fel kell tüntetned az utánrendelés hatjegyű rendelési azonosítóját!
Kérjük, hogy lehetőség szerint jelezd ügyfélszolgálatunknak, milyen fizetési módot választasz!

Fizetéssel kapcsolatos tudnivalók

Az 1. szám akciósan, 990 Ft-ért vásárolható meg az újságárusoknál és előfizetésben is.
A 2. és minden ezt követő szám 2.490 Ft-ba kerül az újságosoknál, előfizetésben pedig 2.290 Ft-ba.
Ha vállalod, hogy számláidat online fizetéssel rendezed, küldeményenként 100 Ft további árkedvezményt biztosítunk Neked.

Bankkártyával: a SUMMA mobilalkalmazáson keresztül.
A páratlan számmal kezdődő, hatjegyű partnerazonosító és a négy karakterből álló PIN kód segítségével jelentkezhetsz be az alkalmazásba (mindkét azonosítót megtalálod az első előfizetői csomagodhoz mellékelt tájékoztatón).
Itt a Kezdőlap és az Előfizetéseim menü alatt is megjelennek a kifizetetlen küldemények. Válaszd ki a csomagot, amit szeretnél kifizetni, majd koppints a Kifizetem most gombra. Egy rövid tájékoztató után a csomag árát a Wordline Financial Services biztonságos oldalán fizetheted ki bankkártyával. Kérjük, figyelj arra, milyen bankkártyát használsz: az online fizetés csak forintalapú bankkártyával díjmentes!.
A SUMMA a Google Play áruházból és az AppStore-ból is letölthető.
Bankkártyával: az elofizetes.suvet.hu címen elérhető online ügyfélszolgálati oldalunkon keresztül. A felületre a páratlan számmal kezdődő, hatjegyű partnerazonosító és a négy karakterből álló PIN kód segítségével jelentkezhetsz be (mindkét azonosító megtalálható az első előfizetői csomagodhoz mellékelt tájékoztatón).
A küldemények listájában azoknál a csomagoknál, amiknél tartozásod van, megjelenik egy Kifizetem most! gomb. Erre kattintva a Wordline Financial Services pénzügyi szolgáltató oldalára irányítunk, ahol biztonságosan kifizetheted küldeményed. Kérjük, figyelj arra, milyen bankkártyát használsz: az online fizetés csak forintalapú bankkártyával díjmentes!
Bankkártyával a https://www.avilagfilozofusai.hu oldalon keresztül, a Fizetés gombra kattintva is fizethetsz. Erre a felületre bejelentkezve mindig csak a kifizetésre váró csomagok jelennek meg.
Átutalással: a Suvet Kft. 11705008-22534626 számú (OTP-s) számlaszámára. Fontos, hogy a közleményben ne felejtsd el feltüntetni a hatjegyű rendelési azonosítódat vagy a csomaghoz tartozó számla sorszámát.
Csekken: ha a megrendeléskor a csekkes fizetési módot választottad, minden küldeményben megtalálható az adott csomag kifizetéséhez használható csekk.

Az előfizetői küldeményeket az átvételt követő 14 napban kell kifizetni. Ha késel, 3 alkalommal is figyelmeztető levelet kapsz majd tőlünk – kétszer e-mailben, végül postai levélben. Ha késésed meghaladja a 45 napot, tartozásodat átadjuk egy követeléskezelőnek. Azt kérjük, semmiképpen se várd meg ezt – ha bármilyen problémád van, jelezd az ügyfélszolgálatunknak!

Jelezd a filozofia@suvet.hu e-mailcímen vagy telefonon a 06/1-510-0023-as számon, és kiállítunk egy új csekket.
Vagy válaszd a bankkártyás vagy az átutalásos fizetést! (Utóbbi esetben a közlemény rovatban ne felejtsd el feltüntetni a hatjegyű rendelési azonosítódat, vagy a kifizetendő küldemény számlájának sorszámát!)

Ilyenkor már csak annyit, hogy kifizeted a tartozásod – és a követeléskezelő adminisztrációs díját (ez 3.900 Ft+ÁFA). Arra kérünk, ne várd meg ezt: ha bármilyen problémád van, keress minket ügyfélszolgálatunkon!

Szállítással kapcsolatos információk

A küldeményeidet a Magyar Posta Zrt. kézbesíti. A szolgáltatás keretében két alkalommal szállítják ki a megadott címre a csomagot. Ha ekkor nem sikerül átadni a küldeményt, a legközelebbi postán helyezik el, ahol 5 munkanapig tudod még átvenni.
A kiszállításról e-mailben vagy SMS-ben kapsz értesítést.

Igen. Ha ezt szeretnéd, a honlapunkon add le rendelésed, és válaszd ki a kívánt kézbesítési helyet.
A későbbiekben a SUMMA mobilapplikáción vagy az online ügyfélszolgálati oldalunkon (elofizetes.suvet.hu) található térképes postapontkereső használatával választhatsz új csomagpontot.
Az üzenetküldő segítségével pedig bármilyen címváltozással kapcsolatban értesítheted az ügyfélszolgálatunkat.
Fontos! Ha a küldeményeid kiszállítását csomagautomatába kéred, győződj meg róla, hogy megadtad nekünk a telefonszámod és e-mail címed – a csomagautomatás küldeményeken ezek feltüntetése kötelező!.
Csomagautomatákban a nap 24 órájában átveheted küldeményeidet, 2 munkanapig (ezt követően a csomag a legközelebbi postahivatalba kerül).
A többi csomagpont (postahivatalok, egyes MOL benzinkutak, Coop- és Media Markt üzletek) esetében az adott átvevőhely nyitvatartási idejében veheted kézhez megrendelésed.
A postapontokkal kapcsolatban további tájékoztatást találhatsz a https://www.posta.hu/postapont vagy a https://www.posta.hu/csomagautomata címen.

Ügyfélszolgálattal kapcsolatos információk

Ügyfélszolgálatunkkal többféle módon is kapcsolatba léphetsz. Telefonon a 06/1-510-0023-as számon, e-mailben a filozofia@suvet.hu címen, az interneten pedig az elofizetes.suvet.hu oldalon érsz el minket.

A SUMMA androidos és iOS-es változatban is elérhető.
A belépéshez partnerazonosítódra és PIN kódodra lesz szükséged. Mindkettőt megtalálod az első előfizetői küldeményedben, és – ha a csekkes fizetést választottad – minden előfizetői csomagodban, a csekket tartalmazó levél jobb felső sarkában. (Szükség esetén írj egy e-mail ügyfélszolgálatunknak a filozofia@suvet.hu címre, elküldjük belépési adataidat.) A partnerazonosító egy hatjegyű, páratlan számmal kezdődő számsor, a PIN 4 jegyű, nagybetűket és számokat tartalmazó kód.

A SUMMA használatával - Megtekintheted a küldeményeidhez kapcsolódó eseményeket, nyomon követheted a kézbesítés menetét, és kényelmesen (bankkártyával) kifizetheted a csomagjaid ellenértékét.
- Ellenőrizheted a megrendeléseidhez megadott személyes adataidat, változásukról gyorsan és egyszerűen értesítheted ügyintézőinket.
- Ha a beállított kézbesítési cím helyett a küldeményeidet postapontra vagy csomagautomatába szeretnéd kérni, keresőnk segítségével kiválaszthatod a legmegfelelőbb átvevőhelyet.
- Értesülhetsz a soron következő küldemény(ek) feladásának várható időpontjáról és tartalmáról.
- Üzenetet küldhetsz, és probléma esetén – akár fényképet is mellékelve – gyorsan értesítheted az ügyfélszolgálatunkat.
- Rendelést adhatsz le a már megjelent lapszámokra.

Az online ügyfélszolgálat az elofizetes.suvet.hu címen érhető el. A belépéshez partnerazonosítódra és PIN kódodra lesz szükséged. Mindkettőt megtalálod minden előfizetői csomagodban – a csekket tartalmazó levél jobb felső sarkában. A partnerazonosító egy hatjegyű, páratlan számmal kezdődő számsor, a PIN 4 jegyű, nagybetűket és számokat tartalmazó kód.
Ha a csekkes levelet már kidobtad, de következő csomagod érkezése előtt szeretnéd használni az online ügyfélszolgálatot, írj egy e-mailt a filozofia@suvet.hu címre, és elküldjük belépési adataidat.

Az elofizetes.suvet.hu oldal lehetővé teszi, hogy
- ellenőrizd rendszerünkben rögzített személyes adataidat, előfizetéseid adatait és az egyes kiküldött csomagokkal kapcsolatos adatokat – pl. a kiküldés idejét (ha már megvan ennek dátuma), befizetéseidet, vagy akár esetleges reklamációid beérkezését is.
- ha adataid változtatását kéred, vagy bármilyen kérdésed van, erről a felületről közvetlenül az adott kiadvány ügyfélszolgálatának írhatsz üzenetet, a „kérdésem van” gombra kattintva.
- ha a beállított kézbesítési cím helyett a küldeményeidet postapontra vagy csomagautomatába szeretnéd kérni, térképes keresőnk segítségével kiválaszthatod, hogy pontosan melyik átvételi pontra szállítsuk ezentúl a csomagjaidat.
- kifizetetlen küldeményeidet gyorsan, egyszerűen, online kifizesd. A még kifizetetlen küldemények mellett fekete „kifizetem most” felirat látható – erre kattintva pár másodperc alatt, bankkártyával rendezheted a díjat.

A telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 8 és 20 óra között hívható a 06/1-510-0023-as telefonszámon.
Bár a hívásokat fogadó kollégák számát igyekszünk az aktuális igényekhez igazítani, olykor előfordul, hogy olyan sok hívás érkezik egyszerre, hogy a szokásosnál többet kellene várni az ügyintéző kapcsolására. Ilyenkor az automata menürendszerben válaszd azt a lehetőséget, hogy megadod nekünk telefonszámodat, és visszahívunk.